AΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
Η εντολή στον διαχειριστή δίνεται από την γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών, που συγκαλείτε σύμφωνα με τον κανονισμό και το αντικείμενο της εντολής αυτής - δηλαδή οι αρμοδιότητες του διαχειριστή - προσδιορίζονται επίσης από τον κανονισμό της πολυκατοικίας. Σε γενικές γραμμές όμως οι αρμοδιότητες αυτές είναι: Εξόφληση όλων των λογαριασμών κοινοχρήστων δαπανών, όπως ρεύματος, ύδρευσης, καθαριότητας, πετρελαίου κ.ο.κ.. Επίβλεψη όλων των τακτικών (όπως ο ανελκυστήρας) και έκτακτων (όπως επισκευή βλαβών) στους κοινόχρηστους χώρους και εγκαταστάσεις του κτιρίου. Κατανομή των κοινοχρήστων δαπανών και έκδοση αναλυτικού λογαριασμού για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά, ανάλογα με τα χιλιοστά συμμετοχής του. Είσπραξη των οφειλών των διαμερισμάτων. Προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης και έλεγχος του αποθέματος κατά του χειμερινούς μήνες. Φροντίδα για τα διοικητικά θέματα όπως προβλέπει ο κανονισμός, δηλαδή σύγκληση συνέλευσης του κτιρίου αν υπάρξει ανάγκη και τήρηση των πρακτικών της. Γρήγορη ανταπόκριση όταν οι ένοικοι ζητούν την παρέμβασή του για την αποκατάσταση κάποιας ζημιάς ή βλάβης.Πρακτικά, ο διαχειριστής είναι το εκτελεστικό όργανο, είναι ο άνθρωπος ''κλειδί'' για την σωστή λειτουργία της πολυκατοικίας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω πληροφόρηση.
|